Politica de rambursări și returnări

Â

Politica de Retur

Conform legislației în vigoare, respectiv O.G. 130/2000 cu modificări și completări ulterioare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice, pentru produsele achiziționate la distanță.

Astfel, potrivit prevederilor art.7 alin.1) din OG 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.

Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poti denunța unilateral contractul în termenul mai sus menționat si returna produsul(e), iar noi îți oferim 3 opțiuni:

a) îți returnăm suma de bani(contravaloarea plătită);
b) îți inlocuim produsul cu un alt produs identic;
c) poți folosi banii proveniți din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.
Solicitarea de denunțare unilaterala a contractului la distanța este necesar sa se faca în scris pe email sau prin formularul de retur. Nu pot fi luate în considerare cererile provenite pe alte canale de comunicare, în lipsa unei confirmări de inregistrare a solicitării de denunțare unilaterala.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte (fără lovituri, zgârieturi, urme de șoc mecanic), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca în momentul recepționării).

Produsul va fi returnat împreuna cu o copie de pe factura de achiziție si certificatul de garanție in original.

RenunÈ›area la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeaÈ™i stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte È™i documentele care l-au insoÈ›it). Cheltuielile de transport vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la recepÈ›ia returului, prin transfer bancar – pentru plățile ramburs È™i virament bancar(achitate prin ordin de plata) sau returnate pe cardul care a fost folosit pentru plata, în cazul plăților cu cardul prin intermediul unui procesator de plaÈ›i.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acestă clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Condiții de renuntare la cumparare

1. Înregistrarea cererii de renunțare la cumpărare și restituire produse și obținerea numărului de înregistrare retur (NR-RMA).

(1.1) Cumpărătorul va înregistra o cerere prin email pe adresa retur@renewit.ro sau prin formularul de retur.

(1.2) Cererea de renunÈ›are la cumpărare va fi aprobată si înregistrata în sistem È™i daca îndeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumpărate din magazinul https://renewit.ro (vezi paragraful – CondiÈ›ii de acceptare retur produs(e) în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță).

(1.3) Într-un interval de 24-48 ore, cumpărătorul va primi pe e-mail confirmarea înregistrării pentru solicitarea de retur și detalii privind aplicarea procedurii de renunțare la cumpărare.

2. Potrivit prevederilor art..10 lit. c) din OG 130/2000 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizărea următoarelor categorii de produse:

Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri. Toate comenzile beneficiază de deschidere la livrare – produse trebuie inspectate vizual cand se preiau de la curier. In caz contrar, asigurarea coletului nu mai acopera daune rezultate din transport si orice daune rezultate din transport nu ne pot fi imputate

Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate, produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat
Cartuse desigilate
Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
Servere sau accesorii pentru acestea
Produse aduse pe comenzi speciale – listate cu termen de livrare “La comanda" pe site-ul https://renewit.ro
Produse formate din subansamble montate la comanda – listate cu termen de livrare “La comanda" pe site-ul https://renewit.ro
Electrocasnice mici sau mari folosite sau cu urme de uzură: mașini de tocat, mixere, mașini de făcut pâine, roboți bucătărie, storcător fructe-legume, blendere și tocătoare, râșnite, mașini de spălat, frigidere, mașini de gătit. Exemplu: aragazul nu trebuie sa fie branșat la sursa de gaz, aparatul de aer conditionat nu trebuie să fie instalat, combina frigorifica/frigiderele nu trebuie să prezinte urme de utilizare, cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, masina de spălat rufe nu trebuie sa aibă urme de detergent / lichid, mixerele de bucătarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, etc.
Produse de ingrijire personală sau accesorii medicale folosite: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre.

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e) în cazul denuntării unilaterale a contractului la distantă

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor în locaÈ›ia SC Renew IT Solutions SRL, personalul societății va verifica È™i constata dacă pentru aceste produse primite se aplică procedura de renunÈ›are la cumpărare. Verificarea È™i constatarea se face pe baza cererii de renunÈ›are la cumpărare emisă de către cumpărător È™i a condiÈ›iilor obligatorii de aplicare a procedurii de renunÈ›are la cumpărare È™i retur produse cumpărate (vezi paragraful – CondiÈ›ii de acceptare retur produs(e)).

(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumpărătorului prin e-mail, într-un interval de 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea făcând referire È™i la taxele speciale aplicate, dacă este cazul, în procesul de retur produs(e) (vezi paragraful – Costuri È™i taxe speciale pentru retur produs(e)).

(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumpăratorul este obligat, prin e-mail, în a furniza acceptul sau observațiile cu privire la cele menționate în rezultatele comunicate, în vederea continuării procesului de renunțare la cumpărare și retur produs(e).

4. ÃŽnlocuire produs

Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc conditiile obligatorii de renuntare la cumparare și retur produse și se solicita înlocuirea produsului, vânzătorul va înlocui produsul cu unul în aceeași stare(Nou sau Second Hand) al modelului specificat în comanda inițiala a cumpărătorului. Daca se agreează înlocuirea cu un produs din aceeași categorie de o valoare mai mare, cumpărătorul va suporta diferența, respectiv dacă valoarea este mai mica, cumpărătorul va primi o rambursare parțiala până la valoarea produsului inlocuitor.

5. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare și retur produs(e)

Costuri suportate de către cumpărător:

Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului.
Cost transport curier pentru opțiunea cumpărătorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de către vânzător ca nu îndeplineste condițiile obligatorii de aplicare a procedurii de renunțare la cumpărare și retur produs(e).
Costuri suportate de către vânzător – costuri de retur È™i transport curier pentru produsul în cazul căruia la recepÈ›ia produsului cumpărătorul constată că:

Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
Produs ce nu este conform cu specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
Produs nefuncțional
Produs care a suferit deteriorare(È™oc mecanic) la transportul tur, raportat de client prin proces verbal de constatare, întocmit cu personalul curierului livrator.Â

6. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la data denunțării contractului de către consumator.

Află detalii despre termenii legali aplicabili procedurii de retur produs(e).

Notă:

1. Conform ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distantă, cu modificări și completări ulterioare, politica de renunțare la cumpărare și returnare a produselor în termen de 14 zile calendaristice se aplică numai persoanelor fizice și numai în cazul produselor livrate prin curier.

2. Politica de renuntare la cumpărare și retur produs(e) menționată mai sus nu se aplica decat în cazul produselor comandate/cumparate în magazinul https://renewit.ro

3. Clientul are obligatia să verifice integritatea produsului la recepție. Orice reclamații ulterioare nu pot fi luate în considerare, în lipsa unei posibilități de a determina natura și cauza defectului. Pentru produsele ale căror colete sau produse prezintă deteriorări mecanice la primirea prin curier, cumpărătorul este obligat să refuze recepția lor sau sa întocmeasca un proces verbal de constatare a daunei cu personalul curierului. În caz contrar, orice defect rezultat din transport sau manipulare defectuoasă a coletului(produsului) nu va putea fi imputat sociețătii comerciale Renew IT Solutions SRL

4. Daca produsul recepționat prezintă un defect estetic, este necesar ca acesta să fie semnalat în scris, în max. 48 de ore de la livrarea produsului, la adresa de email/ posta electronică contact@renewit.ro, împreună cu minim 2 poze reprezentative care să ilustreze defectul. A nu se confunda defectul estetic cu defectul mecanic(rezultat din șoc mecanic sau acțiunea unei forte exterioare).

5. Ne rezervăm dreptul de a refuza cererile de returnare succesive, produse în cazuri de retururi repetate, depășirea termenului de renunțare la cumpărare și returnare produs, neîndeplinirea condițiilor de renuntare la cumpărare și returnare sau neacceptarea taxei de curier.

6. Pentru denunÈ›area unilaterala a contractului la disÈ›antă pentru produse ce au beneficiat de promoÈ›ia “Transport Gratuit" se va reÈ›ine contravaloarea transportului tur achitată către curierul transportator, excepÈ›ie făcând produsele ce beneficiază de promoÈ›ia “Retur Gratuit", conform termenilor si condiÈ›iilor promoÈ›iilor respective

Politica de anulare:
Comenzile plasate prin site-ul RENEWIT.RO vor fi considerate ca fiind ferme. Te vom contacta doar dacă exista întârzieri în procesarea comenzii tale. 
Daca totuÈ™i te-ai răzgândit – poti sa ne scrii la Contact@renewit.ro sau poÈ›i refuza coletul atunci când curierul ajunge la tine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *